reklama

Konečne objektívne spravodajstvo na Slovensku!

Netvrdím, že to čo bolo, bolo zlé, ale to čo prišlo som nečakal. Konečne máme na Slovensku modernú ,spravodajskú televíziu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Áno, určite ste to postrehli. Píšem o TA3. Tlačové besedy opozície aj koalície na rovnakú tému mi doslova otvárajú oči a vyrážajú dych. Konečne je niekto objektívny. Pozrite si besedy k teplárňam či Eurovalu. Kto klame a kto je pravdovravný? Kto je najlepším demagógom? Spravte si svoj názor. Konečne nemusím pozerať správy STV naviazané na Ficovu demagógiu, správy na Markíze či nekonečnú telenovelu kriminovín na JOJ. Hurá konečne je tu televízia, ktorá nesúdi, ale dáva rovnaký priestor všetkým stranám a ukazuje, že kameňom nikto hádzať nebude, pretože nikto nie je bez viny. Sledujte TA3 a spravte si svoj názor, ale som presvedčený, že prídete nato načo ja. Konečne som sa dočkal kroku k demokracii vyjadrovania pomocou médií. Nech si hovorí kto čo chce, nech ma názor aký chce. Som si istý, že možno sa nedozviem úplnú pravdu od slovenských politikov, ale dokážem si pozrieť a vypočuť obe strany a spraviť si svoj vlastný názor vďaka TA3. Skutočne mám pocit, že TA3 je bližšie k nám. Pán Gučík gratulujem...

Alexander Židek

Alexander Židek

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Budem rád, keď budeme spoločne vidieť veci rovnako a zároveň inak ako ostatní. Keď sa tak stane pochopíte kto som a čo chcem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu