reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alexander Židek

Alexander Židek

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Budem rád, keď budeme spoločne vidieť veci rovnako a zároveň inak ako ostatní. Keď sa tak stane pochopíte kto som a čo chcem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Fotogram I.

Alexander Židek

Fotogram I.

Po vyše 7 rokoch sa vraciam na svoj blog tentokrát s mojimi fotopríspevkami. Verím, že sa Vám budú páčiť. Ak áno prosím navštívte aj môj instagram. Odkaz nájdete na konci článku.

  • 21. jún 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 300x
  • 0
Pani ministerka Zvolenská, kto Vám dal právo ma okrádať?

Alexander Židek

Pani ministerka Zvolenská, kto Vám dal právo ma okrádať?

Pani ministerka, prosím Vás zabezpečte nech sa každé jedno moje euro skutočne dostane do zdravotného systému a nie právnikom zastupujúcim SR v arbitrážach so zdravotnými poisťovňami. Pokiaľ sa Vám to nepodarí tak ho radšej nechajte v poisťovni, pre ktorú som sa dobrovoľne rozhodol. Ďakujem. A nie je to tak, že máme len zaplátať dieru, ktorú ste si v Smere sami fiktívne vytvorili?

  • 2. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 915x
  • 17
Chcete skončiť na ulici? Podpíšte nájomnú zmluvu!

Alexander Židek

Chcete skončiť na ulici? Podpíšte nájomnú zmluvu!

Už dlhší čas bývam v Devínskej Novej Vsi v 4-izbovom byte. V podnájme s ďalšími 4 spolubývajúcimi. Nikdy som nemal s kolegami a kolegyňami z môjho bytu problém, ale napriek tomu som sa rozhodol túto situáciu riešiť. S kamarátom sme sa rozhodli, že si nájmeme spoločný podnájom takisto v Devínskej. Po týždni prehľadávania všelijakých netových stránok z realitami (týmto zdravím všetkých inzerantov, ktorý si zabudli vymazať inzerciu napriek tomu, že už našli podnájomníkov) sme nakoniec našli ten náš vysnívaný 2-izbový byt na ul. Štefana Králika...

  • 13. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 068x
  • 14
Futbalový rozhodca na Slovensku

Alexander Židek

Futbalový rozhodca na Slovensku

Pred niekoľkými rokmi som pôsobil ako futbalový rozhodca. Začínal som ako 17-ročný a verte, že napriek všetkým kritikom to rozhodca ľahké nemá.

  • 22. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 670x
  • 3
Gooolyho stopy v Bratislave nenájdete

Alexander Židek

Gooolyho stopy v Bratislave nenájdete

Máme po sviatkoch, ale ten športový no najmä hokejový nás ešte len čaká. Čo uvidia v Bratislave turisti ako prvé pokiaľ prídu inak ako autom som sa pokúšal zistiť pár dní pred začiatkom šampionátu s foťákom v ruke...

  • 25. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 185x
  • 15
reklama
Konečne objektívne spravodajstvo na Slovensku!

Alexander Židek

Konečne objektívne spravodajstvo na Slovensku!

Netvrdím, že to čo bolo, bolo zlé, ale to čo prišlo som nečakal. Konečne máme na Slovensku modernú ,spravodajskú televíziu.

  • 23. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 344x
  • 25
Diagnóza - J03

Alexander Židek

Diagnóza - J03

Posledný týždeň, som ostal nútene uzavretý v mojej izbe. Prinútili ma k tomu vysoké teploty, nie však tie akými sme sa konečne mohli vonku nachvíľu zohriať, ale tie telesné. Snáď po siedmich rokoch som bol nútený ísť k lekárovi...

  • 19. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 245x
  • 23
TOP 3 (činov, nečinov slovenských vlád)

Alexander Židek

TOP 3 (činov, nečinov slovenských vlád)

Mám rád hitparády. Dnes som pripravil top 3 výčinov novodobých slovenských vlád, samozrejme, že do TOP by sa toho zmestilo veľa, ale tieto podľa mňa stoja zato...

  • 27. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 224x
  • 4
Nariadenie o usadení a zamestnaní Rómov

Alexander Židek

Nariadenie o usadení a zamestnaní Rómov

Pred takmer 240 rokmi 12.2.1773 vydala azda najznámejšia žena - reformátorka v Európe Mária Terézia nariadenie o usedení a zamestnaní Rómov. Toto nariadenie sa stalo vzorom pre takmer celú Európu napriek tomu, že bolo nerealizovateľné.

  • 12. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 775x
  • 51
Facebook VS Realita

Alexander Židek

Facebook VS Realita

Som veľkým odporcom facebooku. O tom však tento článok nebude. Na youtube som našiel video, s ktorým by som sa chcel so všetkými podeliť...

  • 1. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 821x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu